2013/09/20

GIGA HAJFÁNK TÉLI ZOKNIBÓL

Több helyen is láttam, hogy különböző lábmelegítő holmikból készítettek hajfánkot, gondoltam én is kipróbálom. Vékony szálú hajkoronával rendelkezem, így gyenge konty kreálmányokat tudtam eddig létrehozni. A zoknis fiókból előtúrtam egy kinyúlt téli zoknit, amit idén már amúgy se terveztem felvenni, és hozzáláttam a hajfánk gyúráshoz. :)




Igazán könnyű megalkotni, és még csak arra sem kell figyelni, hogy precízen vágjuk le a lábujj csücsköt. Ráadásul egy tartalék zokni is marad a tarsolyodban, ha az első elhasználódna. 


A feltekerést a levágott résznél kell kezdeni, így szépen elrejtődik a vágás nyoma.

A végeredmény pedig fantasztikus, óriási hajtömeg imitátorrá vált a zokni gumó.:) Próbáljátok kis ti is! Nekem nagyon tetszik, ráadásul nem nehéz, gyakorlatilag nem is érzem, hogy a fejemen van.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése