2013/09/19

SAPKA KOLLEKCIÓ: Bojtocska, cicafül, szegecs mánia

A mai bejegyzésben a H&M-es sapkák kapnak főszerepet. Nekem egy klasszikus szürke kötött sapkám van (Takko), ami a képen látható vajszínű bojtoshoz hasonlít. Személy szerint a hasonló fazonúakat szeretem, mert védik a fülem és a homlokom, de a hajamat nem nyomják el, mint a csőfazonú társaik. Már elmúlt az a korszakom, amikor be mernék vállalni egy cicafüles plüss sapkát, de azért még aranyosnak találom az ilyeneket. :)

(Készítette: OszM. www.facebook.com/OszlanszkiM)

Azt azért nem gondoltam volna, hogy a szegecsmánia a sapkákig terjed.:)) Ezen a bordó színű sapkán szerintem nem néz ki jól a katonás sorba rendezett szegecshadsereg.
A pacás leopárdmintánál még nem döntöttem el, hogy szeretem vagy utálom, de mindenesetre érdekesnek találom a hanyag foltosságot.

Neked melyik sapka tetszik?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése