2014/02/27

PÓLÓ CSAJOSÍTÁS

Az utóbbi pár évben egyszerű pólókat hordok, mindenféle márkajelzés nélkül, mivel nem szeretek reklámtábla szerepében járni-kelni. A nyakrésznél elhelyezett címkéket is rendszerint levágom, mert a legtöbbnek bőrirritáló anyaga van. Így egy idő után elfelejtem, hogy honnan is szereztem be a legtöbb holmim, mint például ezt a pólót. :)


Nagyon szeretem a hatalmas nyakékeket, amikhez ugyebár egyszerű felsőt érdemes felvenni, legalább is az én divat elveim szerint. A neten láttam hasonló bejegyzést egy külföldi lánynál, csak ő a póló aljából is levágott egy csíkot, amivel aztán átkötötte a masnit. Én nem akartam ennyire szétszabdalni, ezért mást találtam ki hozzá. :) 
(A fényképezőgépemen kipróbáltam a dioráma effektust, amivel a hőn szeretett homályosítást próbálgattam. Annyira azért nem lett szörnyű, a lényeg látszik. :))


Amire szükség van, a bátorságon kívül: olló, tű+cérna, szatén szalag, felvarrható gyöngy.


Bevallom őszintén a vágás volt a legnehezebb, főleg ilyen kicsi ollóval. Nagyjából a feléig kell bevágni az anyagot a varrás mentén. A cikk-cakkos ollómmal átszaladtam a széleken még egyszer, mert nekem amúgy nem tetszett.


A biztonság kedvéért néhány öltéssel összevarrtam a póló ujját mielőtt rárögzítettem volna a díszítésnek szánt szatén szalagot.


A szalag egyik végét hozzávarrtam az anyaghoz, majd textil ragasztóval megkentem a szalag másik felét  és rásimítottam a varrásra. Néhány perc türelmi idő elteltével a gyöngyök felvarrásával folytattam az átalakítást.


Kicsit sok kép készült, mert olyan jó volt a dioráma effektussal játszadozni. :) Szeretek fényképezni. 
A gyöngyök felvarrását nem akartam túlbonyolítani, ezért a felfűzéses módszert választottam, és a rejtett oldalon néhány öltéssel rögzítettem 3-3 gyöngyöt mindkét oldalon.


A végeredmény pedig ilyen lett:


Ezt még lehet fokozni azzal, hogy a váll résznél levő varrást gyöngyökből álló sorral díszítjük, ezáltal egy kicsit elrejtődik a gyári elszegés.

Próbáltátok már feldobni hasonló módon a régi megunt cuccaitokat?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése