2014/03/20

ARWEN NYAKLÁNC A GYŰRŰK URÁBÓL

Egy hete felkeresett a Bájkeverő webáruház csapata, hogy figyelemmel kísérik a blogomat és egy ajándékot szeretnének küldeni nekem. Természetesen nagyon megörültem a felkeresésnek és izgatottan vártam a kis csomag érkezését. Nem is kellett sokat várnom a meglepetésre. A boríték belsejében a Gyűrűk Ura című filmből a jól ismert Arwen nyaklánc volt, amit ezúton is szeretnék megköszönni.  


Nyakláncok terén nagyon válogatós vagyok, akármit nem akasztok a nyakamba. Szerencsére a Bájkeverő csapata egy igazán bájos nyakbavalóval lepett meg. :P:)


A nyaklánc közepén levő kövek egyből elvarázsoltak, ugyanis a köves bizsuk nagy rajongója vagyok. A medált tartó lánc önmagában is szép a sodortsága miatt. Külön öröm volt számomra, hogy rövid lánc jár hozzá. 


A medál hátulja is jópofa, én két kobrát látok bele. :D


 Az Arwen nyaklánc megtalálható még arany-vörös színben is a webáruházban. Bevallom, nekem jobban tetszik a visszafogottabb változata.


A honlapon ezen kívül még sok más portéka is található, például karkötők, ruhák, fülbevalók emellett a férfiaknak és a gyerekeknek is található ajándék. Találtam néhány Marcsis dolgot is:


Egyszerűen gyönyörű ez a nyakék, mostanában vonzza a szemem a látványos nagy méretű ékszer. A csipkemintás fekete clutch-ra pedig azt mondanám, hogy elegánsan romantikus darab. :)

A végére hagytam a csajos cukiságokat. A bal oldali Iphone tok grafikája nagyon megfogott, gondolkoztam már azon, hogy én is elkezdek ilyen irányba haladni a rajzolással. A jobb oldalon levő cicás óra szerintem minden macskatartónak kötelező viselet kellene, hogy legyen. :)

Nézzetek be a Bájkeverő webáruház oldalára, hátha találtok magatoknak valamit!;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése