2014/04/03

SZABADKAI KIRÁNDULÁS - CAFFE BOSS

Tavaly szeptemberben a barátainkkal Szabadkára látogattunk. Konkrét célunk a Boss kávézó volt, mivel sok jót hallottunk már róla. A korzóról letérve egy nem túl bizalomgerjesztő utcában található a hatalmas kerthelyiséggel rendelkező kávézó. Az időjárás nem kedvezett a kinti kávézgatáshoz, így be kényszerültünk a dohányfüstös helyiségbe.


A kerthelyiség nagyon pazar, szobrokkal teli, ápolt rész, ahová idén tavasszal is jó lenne ellátogatni és a napfényt élvezve szürcsölgetni egy kis bort. 


Szerbiában még szabad dohányozni az éttermekben és egyéb helyeken, aminek én nagyon nem örültem. A délelőtti órákban is egész sokan ott töltötték az idejüket, néhányan újságot olvasva lazítottak és cigi füstfelhőt eregettek, mások pedig a tízóraijukat fogyasztották két asztallal odébb.


A kávézó sok kis szoborral és sok furcsa képpel szórakoztatja a éhségtől vagy szomjúságtól kopogó szemű vendégeit, amíg várakozniuk kell a rendelésükre. Egy cappuccinót erőltettem magamba, mivel asztaltársaim nem alkoholizálhattak, így délelőtt fél tízkor egyedül borozni kellemetlen lett volna. Igaz csak az első pohár elfogyasztásáig...:D


A kávézóval szemben található az étterem része, ahová átpattyogtunk. A kevésbé igényes étteremben rajtunk kívül nem volt más. Öt perc után már én sem akartam ott lenni. :) A rendelés sem ment zökkenőmentesen. Ezt az éttermet nem igazán ajánlom a pizza kedvelőknek. Az én pizzám nyers volt, így csak a feltétet ettem le róla.


Nagy pizza fun vagyok és eddigi étteremrendelésem során csak egy helyet tudok megjelölni, ahol tökéletes a pizza. Természetesen továbbra sem árulom el, hogy hol. :D:P A kólákon levő felirat rejtély a mai napig, Google Translate nem segít.


A Boss utcájában található ez a kihalt kínai üzlet, amit muszáj volt megörökítenem. :)


Végül a korzóról egy kép. Szeretem ezt az utcát, olyan hangulatos, az utca végén a Városháza található, amiben a McDonald's ette be magát. Mekiben őrült ritkán járok, mert nem szeretem a hamburgernek nevezett valamilyüket, viszont az epres milkshake+sültkrumpli+csokis fánk kombó időnként becsalogat.


Szerb dolgok, amiket érdemes megkóstolni:

- pljeskavica (hamburger)
- Smoki (földimogyorós nasi)
- Medeno Srce (mézes puszedli)
- Narodni Čaj (népi tea, 10 gyógynövényből)
- csevap
- burek
Tessék, kész is a bevásárlólista. :) 

Jártatok már Szerbiában, ha igen merre?

3 megjegyzés:

  1. Ha legközelebb erre jársz okvetlenül írj rám, összejöhetnénk egy nescafé mellett egy kis bloggerina csevejre :)

    Ez az első negatív komment egyébként, amit hallottam a Bossról! Meg is vagyok lepődve, biztos még álmosak voltak reggel a pincérek :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, nescaféra bármikor kapható vagyok :P Amúgy pár hét múlva esedékes lesz egy topolyai látogatás, majd írok, ha már tudom a pontos dátumot. ;)

      Törlés