2014/05/12

ESŐS OUTFIT

Már egy ideje tervezek esőben készült outfit-et, de még nem sikerült kivitelezni. :) Ezért ma egy spontán ötlet folytán vektorgrafikus esőt rajzoltam magam fölé. Mivel ma bolondos kedvemben vagyok, ezért a ruha összeállítást is bolondosra vettem.


Távol áll tőlem, hogy baseball sapkát vegyek fel ruhához, szoknyához, de most ilyesmit is megengedek magamnak.:D Ez egy laza nap. 


Az esőt nagyon imádom, szeretek a pocsolyákban tappogni, miközben beszívom a finom friss illatot. Ráadásul esős éjszakákon jó mélyen szoktam aludni. A városok utcái is szépen letisztulnak a csapadéktól. Egyedül a sminknek és a frissen lemosott kocsinak nem tesz jót az eső. :P Az egyiket baseball satyóval ki lehet védeni...:D Nah, tessék, még sem volt olyan dinka ötlet a sapka.


Kabát - Cosmos City
Kék ruha - H&M
Baseball sapka - Takko
Cipő - Deichmann


A H&M-es ruháról 21-én láthattok egy haul-os bejegyzést, ugyanis JOY napok alkalmával került hozzám.

Ti hogy álltok az esővel és a sportos-elegáns párosítással?

2 megjegyzés: