2014/08/15

LEFEGYVERZŐ OUTFIT

Először is indítsátok el a youtube videót, hogy a megfelelő hangulatba kerüljetek a mai outfitemhez. :) Én is ezt hallgatom miközben írom a bejegyzést, és a rajzolás közben még úgy 600x indítottam el újra a zene lejátszását. :) Aki nem szereti ezt a számot, felmentést kap. ;)


Képregényes környezetben mutatom be a nyári hőségben legjobban bevált hálóruháim egy részét (később még jövök kettő másikkal is). Remélem nem veszitek zokon, hogy csak az árnyékomat öltöztettem fel, így is elég intimre sikeredett ez a bejegyzés. :) 
Az első hálóruhát sajnos elég borsos áron sikerült beszereznem még jó néhány évvel ezelőtt, de aztán engem is magába szippantott az eBay, és az alatta levő fekete csipkés hálóruhát már 1000 ft alatt kaparintottam meg.






Kicsit sajnálom, hogy egy hónap múlva már tehetem is őket a fiókba őszi-téli-tavaszi álmot aludni, de megnyugtat a tudat, hogy idén nyáron bővült a kollekció és volt lehetőségem mindegyiket többször is használni a férjecském legnagyobb örömére. :) Viszont most keresnem kell valami melegebb holmit ugyanezt a nőies vonalat követve.


Fotók: LAYOLAH

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése