2014/09/02

ESŐVÍZZEL DÚSÍTOTT PARADICSOMOS ARCTONIK

Ezt a tonikot főként zsíros bőrűek számára ajánlom, de a hozzáadott szűz olívaolaj miatt a száraz bőrűek is nyugodtan használhatják. Az esővízzel felturbózás igazából csak poén, ettől függetlenül van benne, mivel mindenképp esőben akartam fotózni. :)




Amióta olajokat használok a bőrömre, sokkal szebbé és hidratáltabbá vált, idén nem kínoztam túl sok napsütéssel, ennek köszönhetően még inkább jó bőrben vagyok. :) Eredetileg arcpakolást akartam készíteni, de nagy bevásárlás előtt állunk, így Micimackós arckifejezéssel bámultam az üres mézes csupromra. Sebaj, jövő héten kipróbálom a mézes-paradicsomos arcpakolást.


Egy kisméretű érett házi (!) paradicsomot meghámoztam, majd szűrön keresztül átpasszíroztam, ezután hozzákevertem egy evőkanál szűz olívaolajat, és ugyebár fotózás közben beleesett néhány csepp friss esővíz. Persze ez utóbbi elhanyagolható. :D 


Megtisztított arcra (érdemes előtte bőrradírt alkalmazni) vittem fel papír zsebkendővel (mivel az arctisztító korongjaim is elfogytak:))), rajtahagytam 10 percig, majd langyos vízzel lemostam a nagyját, végül papírzsepivel töröltem le a maradékát. 


Kellemes puha tapintásúvá vált a bőröm tőle. Mivel ez a kis mennyiség úgy 4-5 alkalomra még elég, ezért a hűtőben tárolva még néhány napig alkalmazható a paradicsomost tonik kúra. 
Próbáljátok ki Ti is! ;) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése