2014/09/04

ŐSZI SZÜRKÜLÉS A H&M-BŐL

Jó, jó...tudom, már megint a szürke színű holmiknál ragadtam le, :) de egyszerűen megunhatatlan számomra, ráadásul az üzletek sem segítenek túl sokat, mert mindig divatba hozzák valamilyen új formában ezt a színt. Az alábbi holmik egytől-egyig az őszi teázós, finom frissen mosott kötött holmikba bújós pillanatokat idézik. Idén egy körsállal szeretném pótolni a Szlovákiában rejtélyes módon elveszett szürke Tally Weijl-es kötött sálamat. Kíváncsi vagyok mennyire bizonyul majd hasznosnak ez a fazon a hagyományos sálhoz képest. A képen látható kartyűt a körsállal és egy fehér pólóval tudom elképzelni a kevésbé hideg őszi napokon, és persze milyen jó illeszkedne ehhez a szetthez az a gyönyörű szürke táska. :) 


A sötétszürke kardigán hossza nem biztos, hogy kompatibilis a 157 centimmel, gyanítom a térdemig érne az alja, viszont nagyon tetszik, hogy a feneket is eltakarja, így bátran le lehet ülni benne egy padra a hűvösebb őszi napokon. Az árakkal egyelőre még hadilábon vagyok, noh, de előbb vagy utóbb ezek is megkapják az akciós címkét, és akkor lecsapok rájuk. :)

Nálatok idén milyen szín lesz a domináns az őszi-téli holmijaitok között?

2 megjegyzés:

  1. Tőlem sokan kérdezték, hogy nem unom-e ezt a rengeteg szürkét,feketét meg fehéret...:)...de én is ezekben a szinekben erzem jól magam!:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szeretem én is a szürkét, bár idén megfogadtam, hogy bátrabban fogom használni a színeket :)

    VálaszTörlés