2014/09/25

SMINK MOZIS RANDIHOZ

Havonta egyszer mozis randit tartunk a férjecskémmel, amit nagyon imádok. :) Rendszerint ráérzünk a jó filmekre. Kedden a Galaxis őrzőire volt akciós jegyünk 790 Ft-ért. Jó film, nézze meg aki még nem látta. :)



Mozizáshoz most egy egyszerű sminket választottam. Barna szemceruzával kihúztam felül a szemem, majd elsatíroztam egy árnyalattal világosabb barna szemhéjpúderrel, a többi részen pedig enyhén csillogó fehér szemfestéket használtam.


Kivételesen nem festettem ki a szemem alul, még szempillaspirállal sem, ezzel amolyan van is-nincs is smink hatását keltve. A felső szempillasoron viszont két rétegben vittem fel a szempillafestéket.


Mozizáshoz most úgy érzem bőven elég volt ennyi szemfesték.
Szoktatok moziba járni? Melyik filmre mentek legközelebb?

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó képek! Kis mosolygós, kacér :) A smink és a frizura is közel áll hozzám :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, :D kivételesen nem volt kedvem komolykodni. :))

      Törlés
  2. Csini! :)
    Havonta egyszer szoktunk mi is nagyjából moziba menni, viszont ekem valamiért nem volt szimpatikus ez a film, így kihagytuk (majd otthon megnézzük)
    Én most a Holtodiglan című filmet várom, illetve az Útvesztő is csábítgat :)

    VálaszTörlés