2015/01/23

NÁDAS TÚRA

Az enyhe télnek köszönhetően hétvégén a magassarkú cipőimnek adtam egy nap szabadnapot, és túracipőre cseréltem őket. Ilyenkor, mint egy kis mini buldózer vagy lánctalpas masinaként törtetek előre az egyenetlen talajon. :D Nemrég, a nagy F&F-es leárazáson bukkantam rá, erre a hiperszuper kabátra, amit főként futáshoz vettem, de túrázáshoz is nagyon jól helytállt. (11900 Ft-ról volt leárazva 3570 forintra. ) Az anyaga víz- és szélálló, emellett a kapucnija hangszigetelőként is funkcionál. :D Ez utóbbi nem volt feltüntetve a címkéjén. :) A túrán, mint egy igazi ősasszony (:D) bogyókat keresgéltem (fotózáshoz), míg a férjecském a tájat és a vadkacsákat kémlelte. Jó volt már kimozdulni a természetbe és magunk mögött szaporítani a kilométerek számát. Nézzétek meg milyen fincsi bogyókat találtam. :D


Fotók: Férj&Feleség (F&F) :)

4 megjegyzés: