2014/11/26

INSPIRED BY GLAMOUR 3.rész - FINÁLÉ

A harmadik és egyben utolsó részhez értünk. (A hozzá választott zenét IDE KATTINTVA tudjátok elindítani.) Úgy érzem kihoztuk a maximumot ebből a díszletből. A sorozat lezárásaként az elegáns összeállítást hagytam utoljára. A konzervatív kis fekete és a napszemüveg egyre inkább összeolvad a személyiségemmel. Kivételesen nem akartam hozzá illő cipőt választani. Jólesett csupasz karral-lábbal szembenézni a kamerával.


 
Nézzetek be Berni blogjára is további képekért! ;)
Az Inspired by Glamour sorozat melyik része tetszett Nektek a legjobban?

1 megjegyzés:

  1. Nekem ezeknek a képeknek a hangulata tetszik a legjobban és ez z ami teljesen átjön nekem :D A mezítlábas ötlet fantasztikus :D Én még a Rendes pénz- ABBA című számát tudom teljesen elképzelni hozzá :D

    VálaszTörlés