2014/12/05

BLACK AND BLONDE

A színtelen módban való fotózás egyik nagy kedvencem. A fejemben kialakult kép alapján próbáltam elkészíteni ezt a fotósorozatot, amit remélem Ti is művészi szemmel fogtok majd nézni. :) A kócos hosszú szőke haj és az igencsak hangsúlyos fekete szemek párosát igyekeztem nőies vonalon végigvezetni, amit egy sötétszürke férfi inggel kereteztem. Az összes kép "Állva elaludtam" témájúra sikeredett így visszanézve. :D Amióta komolyabban belemerültem a fotózásba, egyre nagyobb elvárásaim lettek a Csirkenők blogra kikerült bejegyzéseimmel kapcsolatban. Gyakran előfordul, hogy én akarok lenni a fotós és a modell is egyszerre, mivel mindkét szerep sok kihívással, türelemmel, elszántsággal és nem kevés merészséggel jár. Minden héten eldöntöm, hogy én is beállok a kevés, de minőségi bejegyzéseket készítők táborába, de egyszerűen nem bírom ki, mindig jön egy új ötlet, amire rápörgök és alig várom, hogy lencsevégre kapjam. Egyszerűen fotóznom kell! :)




5 megjegyzés:

  1. Az utolsó kép nagyon tetszik! A két kócos se rossz, de az utolsón jön ki az a fekete-szöszi ellentét. Az magazinba való! :)

    VálaszTörlés
  2. Szuper ötleteid vannak! Nagyon profi az utolsó...! Eszter

    VálaszTörlés
  3. Uuu mindegyik baromi jó lett! A személyes kedvencem az utolsó kép! :D

    VálaszTörlés