2015/02/02

OUTFIT - BROKKOLIS CSIRKE :)

Érdekes időpontot választott a kreativitás, az ihlet és a humor trió együttesen egy outfit fotózás keretein belül a hivatalos, négy fal közt megrendezett Morcis-Hisztis napomon. Minden hónapban engedélyezek a hormonjaimnak egy teljes napot, amikor kitombolhatják magukat, persze elvonulva az emberek elől, mert szörnyen cikinek tartom, ha valaki nyilvánosan jelenetet rendez. :) Engem amúgy is elég nehéz kihozni a sodromból, szerencsére. :D Nah, szóval mivel már untam magamat elviselni az MH napomon, ezért dünnyögve turkálni kezdtem a ruháim között, aztán átsiklottam a férjecském ruhatárához, közben megfordultam a hűtőszekrény tájékán is, és végül kisütöttem a Brokkolis Csirke ötletet. 



Végül elmesélném hogyan is készült ez a néhány Csirres kép. :) Ugyebár még a hagyományos időzítős módszerrel készítem magamról a képeket, ami annyit takar, hogy kirakom a megadott pontra a Marcsi szimulátort (2 polifoam tekercs és egy orhidea), ráfókuszálok, 2 mp alatt megkerülöm a kamerát, eltüntetem a képből a pót Marcsit :D és beállok a helyére, közben haj + ruha igazgatás és az utolsó másodpercben pózba vágom magam. :). Időnként Csirke, a macskám be trollkodik a képbe, csak hogy nehezítse a dolgom :D. Most viszont olyan szinten ráakaszkodott a táskámra, hogy felmosóként húztam magam után minden egyes kattintás előtt oda és vissza három körön át. :D Egy élmény így fotózni. :D

12 megjegyzés:

  1. Az utolsó gifen nagyon vigyorgok. :DDDD Tetszik amúgy a szetted! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszik. :)
      Csirke mostanában nagyon aktívan részt vesz a fotózásoknál. :D

      Törlés
  2. Brokkolis csirke...még mindig itt nyerítek rajta! :DDD
    Szupi kis outfitet raktál össze, Csirr pedig még mindig hatalmas arc, még akkor is, ha most legfőképp csak a hátát látjuk :P
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Reni. :)

      :D:D Kár, hogy nem készült videó arról, ahogy feltörlöm vele a padlót.

      Törlés
  3. Az a cicus nagyon aranyos, ugyan olyan játékos, mint az én cicám^^ Az outfitedet is imádom, egyszerű, letisztult és nagyon elegáns:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. :)
      Ezt szeretem a macskákban, hogy egyformán lükék, de mégis mindegyik egy kicsit a saját módján. :D

      Törlés
  4. Én imádom a trollos képeket! Gyönyörű a cipellő! :)

    VálaszTörlés
  5. Megmosolyogtatott ez a poszt, nagyon aranyos a cicád! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindig öröm mosolyt csalni mások arcára, különösen hétfőn. :D :)

      Törlés
  6. Pont tökéletes a minimál "look"-hoz a humor, az egész amit kitaláltál.. Nem is értem, honnan jöhetnek ilyen ötleteid, de mindenesetre jönnek, és kirakod, és nem titkolod el, szerencsére, mert mindig meglepsz, és megmosolyogtatsz:) Eszter

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Eszter. :)
      Mindenki más dologból merít erőt, én a humorból szoktam és megpróbálom tovább adni. :)

      Törlés