2014/12/19

OUTFIT - MÁLYVA, FEKETE KERETBEN

Hamarosan új év, új élet, új színek kora jön. Érezhető már a változás szele a Csirkenőkön is. :) Mivel rendkívül utálom a szilveszter éjjelét, így én minden évben kissé morcosan búcsúztatom az óévet, majd a buliról hazavágyódással köszöntöm az új esztendőt. :) :D Ennek ellenére már fontolgatom, hogy milyen szettben zsörtölődjek a jeles napon. :D Egy biztos, valami színes kell egy kis szürkével kombinálva, persze. :) Most viszont egy darab szürke holmi sincs rajtam a mai outfitben (látható helyen legalábbis :D) 

 

Fotók: LAYOLAH

5 megjegyzés:

  1. Isten hozta az új színeket, semmi bajom a szürkével továbbra se, de neked annyi minden jól áll. Ez a szett üdítő változás, már! :) Nagyon csinos! Hétköznapi is, elegáns is lehet. A bongyor haj is remekül áll!
    Na, mit dicsérhetnék még? :)
    Miért vagy morcos Szilveszterkor? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh, köszi-köszi. :D El is pirultam rendesen. :D
      Kicsit lassan jön meg az önbizalmam a színekhez, de azért már legalább ráléptem a szivárvány ösvényre.:)

      Épp most is göndörítés alatt van a hajam, egy hő nélküli praktikával. Remélem most is sikerül!

      Áh, hosszú leírni, de röviden annyi, hogy a legtöbb szilveszterem pocsék volt. ÁÁÁtok ül rajtam, biztos. :D

      Törlés
    2. Az én szilvesztereimmel is ez a helyzet, ez az átok dolog nekem is megfordult a fejemben. :) Lehet, hogy van benne valami. Csatlakozok a lentebb említett anti-szilveszterhez. Javaslom, hogy december 30-án vagy január 1-jén legyen. :)

      Törlés
  2. Bírom, hogy le mered írni azt, amit tényleg gondolsz, érzel, végre nem csak én vagyok morcos Szilveszterkor. Én nem tudom ezeket leírni, mert még családon belül is hülyének tartom magam, hogy ilyeneket érzek. Egyfolytában azon agyalok, hogy tudnék megváltozni, de nem megy.
    Szuper ez a lilás-mályva szín! A napszemüveg pedig vagánnyá teszi az egészet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már hetek óta ezen a szilveszteri problémámon dünnyögök, szóval nem csoda, hogy a blogra is fröcsögött a mérgemből. :D
      Szerintem alapítsunk egy Utálom a szilvesztert klubbot. :D Éééés, minden évben tartanánk egy anti-szilveszter party-t. :D
      De jó is lenne. :)
      Nah, majd gondolok Rád éjfélkor. ;) :)

      Törlés