2016/02/23

FREI KÁVÉ TESZT: ETIÓP SIDAMO

Kávézás szempontjából nagyon válogatós vagyok. Jóízűen csak a Nescafé 3 az 1-ben kávéját tudom elfogyasztani, mivel annak van a legkevésbé kávé íze. :D Ebből kiindulva a kávé tesztelésem nem mondható igazán szakszerűnek. :) Frei kávékülönlegessége ajándékozás útján került hozzám. A csomagolás egyből levett a lábamról, a "desszert kávé" felirat pedig felkeltette az érdeklődésemet, így mindenképp meg akartam kóstolni. :) Katt a Tovább-ra.


Szerencsére az íz intenzitása közepes erősségű, ami azt jelenti, hogy az első kortynál nem vágtam fancsali képet. :D Meglepően kellemes íze volt (persze cukrozottan). A keserű és a túlzott savas utóíz sem jelent meg a lenyelése után, ami nálam egy hatalmas plusz pontot jelent. A kávézás felénél hozzáadtam a kötelező "adalékanyagokat": tej, tejszínhab és fahéj. :)) Nah, így már egyből ovis mosolyra görbült a szám és jóízűen elnyammogtam a maradékot. 
Összességében az Etióp Sidamo átment a finnyás teszten, így bátran tudom ajánlani a hasonló ízlelőbimbókkal megáldott sorstáraimnak. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése